Психологічний супровід освітнього процесу

 Нормативно-правові документи практичного психолога


Здійснюючи психологічний супровід освітнього процесу  ОЗ«Підкамінська ЗОШ І-ІІІ ступенів» практичний психолог Петринко Людмила Володимирівна працює за такими напрямками:

І.  Емоційно - ціннісне ставлення учасників освітнього процесу  до навчання і здоров’я.

ІІ. Психологічний супровід адаптації учасників освітнього процесу до навчання у початковій, середній та старшій школі.

ІІІ. Протидія і профілактика булінгу в освітньому середовищі.

ІV.  Психологічний супровід профорієнтації старшокласників.

Тиждень психології в школі 2021



Лист МОНУ Про затвердження професійного стандарту “Практичний психолог закладу освіти” від 30.11.2020 № 6/1427-20 



Лист МОНУ Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 н. р. від 27.07.2020 № 22.1/10-1495


Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 “Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”



Лист МОН від 14.08.2020 № 1/9-436 "Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)"


Наказ МОНУ Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти від 28.12.2019 № 1646


"Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення" (наказ зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.09.2014 за № 1105/25882)


Лист МОНУ Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році від 31.08.2020 №1/9 – 495


Лист МОНУ Про перелік навчальної літератури рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти 2020/2021 навчальному році від 20.08.2020 № 6/1015-20


Лист ІМЗО від 04.12.2020 № 22.1/10-2496 “Про методичні рекомендації щодо проведення профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти”


Лист МОНУ Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини від 16.06.2020 № 1/9-328