Напрямки роботи практичного психолога в закладі освіти
Система освіти
ХХІ ст. відповідно до вимог сучасного світу потребує докорінного переосмислення
і практичної реалізації базових принципів життєвої компетентності учнів школи.
Життєва
компетентність – це знання, вміння, життєвий досвід особистості, її життєтворчі
здатності, необхідні для розв’язання життєвих завдань і продуктивного
здійснення індивідуального життєвого проекту, адаптація до життя і навчання в умовах пандемії.
Життєва
компетентність передбачає свідоме
ставлення до виконання особистістю її життєвих і соціальних ролей, до
власного здоров’я та здоров’я тих, хто поряд,
вона пов’язана з самоосвітою, саморозвитком і самовдосконаленням людини.
Здійснюючи
психологічний супровід освітнього процесу
ОЗ«Підкамінська ЗОШ І-ІІІ ступенів» працюю за такими напрямками:
І. Емоційно - ціннісне ставлення учасників
освітнього процесу до навчання і
здоров’я.
ІІ.
Психологічний супровід адаптації учасників освітнього процесу до навчання у
початковій, середній та старшій школі.
ІІІ.
Протидія і профілактика булінгу в освітньому середовищі.
ІV.
Психологічний супровід профорієнтації старшокласників.